čtvrtek 22. března 2018

Vyhodnocení narozeninové soutěže o knihy z nakladatelství Mystery Press

Dobrý den, milí soutěžící,

jistě netrpělivě očekáváte  vyhodnocení narozeninové soutěže. Tak tady je.

Předně chci poděkovat všem, kteří se zapojili, byla vás sice jen hrstka, ale i tak mě váš zájem těší. Děkuji, že jste si udělali chvilku a šli jste do toho, knihy z nakladatelství Mystery Press za vaši snahu rozhodně stojí. Děkuji i za krásné vzkazy, které jste mi nechávali. Moc mě to potěšilo.

A nyní již k samotnému vyhodnocení:

Celkem se zapojilo 11 lidí a všichni jste splnili limit alespoň 3 odpovědí správně.
V tabulce vidíte pořadí jednotlivých soutěžících.



A jak dopadlo losování? Losovala jsem pomocí random.org postupně tři výherce:




Výherci byli vylosováni v tomto pořadí:
1. Dommi
2. Krešo
3. Dana Goliášová


V tomto pořadí budu výherce postupně kontaktovat, aby si vybrali e-knihy. Jakmile budu mít zpětnou vazbu od všech tří, obrátím se na Mystery Press, aby všem výhercům nahráli do knihovničky na Palmknihách zvolenou knihu. Zároveň bych výherce chtěla poprosit, pokud ještě nejste na Palmknihách registrovaní, udělejte tak, budu potřebovat znát vaše e-maily, pod kterými jste se zaregistrovali.

Výhercům gratuluji a přeji vám, aby se vám knihy líbily.


Jestli někdy v dohledné době bude další soutěž, je otázkou. Moc mě mrzí malá účast a nevím, čím si to vysvětlit. Těžké otázky? Formát výher (e-knihy)? Ráda bych znala vaše názory, proč jste se do soutěže nezapojili, či proč si myslíte, že byl o soutěž malý zájem.

Přeji vám hezký jarní den

Pavla


2 komentáře:

  1. Já jsem se zúčastnila a moc se těším na výhru. Otázky byly docela těžké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda za Vaši zprávu. Nyní čekáme, až Vám knihu nahrají v Palmknihách, jakmile to bude, napíši Vám. Otázky mohly být záludnější, ale určitě se správné odpovědi daly celkem lehce dohledat i díky možnostem u skoro všech otázek. Ale slibuji, že příště se pokusím udělat soutěž ještě o něco lehčí;-)

      Vymazat